New kid on the block

Det finns tydligen en ny tjej i kvarteret! En ny liten pappistjej : ) Mattias träffade henne och hennes matte på natterundan i går kväll. Nova hette hon tydligen, om Mattias kommer ihåg rätt.
Och hon skall vara såå söt. Nio veckor och precis hemkommen.
Jag minns hur det var, att ha en bebis i huset. Sådan lycka hittar man ingen annanstans. Enligt Mattias ska den här flickan se precis ut som Zorro när han var liten. 
Jag får se till att hålla mig ute mycket de närmaste dagarna så jag får träffa henne.

Detta kunde inte kommit bättre. Har velat ha en hund till ett tag nu, en till papillon. Så väldigt gärna. En kompis till Zorro. Men Mattias har tyckt att det varit för tidigt. Så tänk er min lycka när han kom hem och var alldeles valptokig igår!
Men vi får se, ekonomin skall stämma också. Men som jag vill ha två hundar!

image7

Nyss hemkommen lurvboll sover.

image8

Kommentarer
Postat av: Lala

Klart att ni skall ha 2 pappisar! Jag känner en hel del uppfödare och kan tipsa er om valpar. Å andra sidan en Zorro son vore kanske inte så dumt???
ha en skön helg. Vi hörs.
Lala

2008-02-15 @ 15:48:52
URL: http://www.destinyheights.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0