Uppdatering på hundfronten

Uppdatering på hundfronten.
Valparna mår fortsatt bra, vad jag förstår, och växer så det knakar.

image61
Merry with her puppies, Yoyo, Yammy & Yosemite

Det blev en kull på Y-namn: Yoyo, Yammy och Yosemite. På bilden nedan myser Yoyo och Yammy.

image62
Yammy & Yoyo

Bilden är från  i lördags, och är liksom alla valpbilder lånade från Lalas blogg. Yoyo är lillkillen som ser ut som en liten panda : )

Läste också att det är Zorros mamma Majas födelsedag idag, stort grattis!

image63
Maja, mother to Zorro.

Och så måste jag ju nämna vår lilla Zorro också. Imorse när jag var nere i affären för att köpa frukost (för igår glömde jag ju såklart) så fick Zorro tag på den lilla plastpåsen med frolic som vi har med oss ut på promenad. Eller ja, fick tag på, han tog sig upp på brudkistan i hallen och stal den. Till råga på allt så hade jag just fyllt på den, så en rejäl handfull satte han i sig på de tio minuter jag var borta.  Beviset (den tomma plastpåsen) kom han gående med i munnen när jag kom hem.
Sicken liten jäkel vi har här hemma : P

Kommentarer
Postat av: Lala

Yosemite har öppnat 1 ½ öga, snart blir det nya foton med valpar som kan titta tillbaka på oss.
Hoppas att Zorro inte blir dålig i magen av Frolic frosseriet.
Lala

2008-05-20 @ 14:21:16
URL: http://www.destinyheights.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0