Falsk Bloggare?

Jag har länge tänkt på att börja blogga, men kom hela tiden på nya argument till att skjuta upp det. Jag är ganska lättretad och långsint, även om jag mycket väl kan lägga på en min. Falsk skulle väl vissa kalla det : )
Och enligt mig är detta ett mycket bra skäl till att inte börja blogga, för det är mycket lättare att skriva vad man tycker än att säga det, och man vet aldrig vilka som läser. Jag VILL ju inte reta upp någon egentligen.

Men här kommer ett försök i alla fall, jag skall försöka hålla nere förolämpningarna till ett minumum.
Om det inte gäller utställningsdomare, telefonsupport eller internetlevernatörer förstås.

Jag är nog en snäll person innerst inne, även om Markus absolut inte skulle hålla med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0