Borås-utställningen

Nu är det ju så, att Borås kennelklubb varje år arrangerar en utställning här i Borås som brukar vara ganska stor. Jag har fått frågan av flera personer om jag och Zorro skall vara med, och på den har jag varit tvungen att svara nej. Tyvärr. Anledningen är inte att Zorro är otränad, eller att jag fegat ur, utan det är helt enkelt så att vi inte har haft pengar.

Sista anmälningsdagen var 16:e maj, och som bekant kom vi tillbaka från vår USA-resa den 11:e maj helt luspanka. Synd, för jag tror faktiskt att det kunnat gå bra denna gång. Vi har tränar och tränat, så lite ledsen är jag. Och transportkostnader hade ju varit så gott som noll. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0