Bilder från USA

Här kommer äntligen en massa bilder från vår USA resa, lite av varje.

image31

Landvetter flygplats, klockan 06.00

image32

Gästrummet hos Bill & Cyndy (såå fint!)

image33

La Cantera utomhusköpcentrum i San Antonio, utanför en av mina favvobutiker, Bath and Body Works

image34

On the road

image35

Mattias tar det lugnt på baksidan av huset med Cricket, Bill & Cyndys ena hund

image36

Det vackra huset vi var gäster i : )

image37

Ingången till en serie grottor vi var nere i, vår guide och Bill syns på ett hörn

image38
image40
image41

Bilder från grottan. Tog hur många som helst, men min kamera fungerar inte i dåligt ljus.

image42
image43
image44
image45

San Antonio Riverwalk, så otroligt vackert. Mannen i röd skjorta är Bill.

image46image47
image48
image49

Bilder från en trailride Bill och jag deltog i. Ja, jag har cowboyhatt, det var för tusan 40 grader ute.

image50
image51

SeaWorld San Antonio

image52

Ser ni hur högt den delfinen hoppar?!

image53
image54
image55
image56

Mer Seaworld bilder. (Där blev du allt rädd va, Katharina?)

image57

The Alamo, San Antonio.

image58
image59
image60

Och så avslutar vi med lite typiska Texas-bilder. Älskar det stället : )
Nu har ni sett vår resa, fler bilder finns såklart, men det här var nog mer än nödvändigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0