Grön lins?

Som sagt såå många gånger tidigare, jag behöver en ny kamera!

Mattias och jag var i fredags på en trevlig liten Halloween-fest på andra sidan gatan hos Sanna och Niclas. Kameran följde med, men blev det några kort? Nej, för batterierna tog slut. De nya vi satte i innan vi gick hemifrån.

Några bilder togs när vi kom hem i alla fall, men då fick min kära kamera ha fått ett fall av gröna febern. Hälften av alla bilder blev gröna, trots det väl upplysta rummet. Såå synd, för jag blev faktiskt nöjd med bilderna i övrigt, och det är mycket ovanligt för mig.





Kommentarer
Postat av: Lala

Så synd att ni ser ut som "Marsianer" för bilden är egentligen väldigt bra.

Må gott önskar hela Gränna gänget.

Lala

2008-10-31 @ 22:52:25
URL: http://www.destinyheights.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0