Varannan dags-sol

I ungefär två veckor nu har vi boråsare kunnat förutspå vädret  med nästan ofelbart resultat, då varannan dag har varit regn och rusk, varannan dag sosken. Idag är det sol, igår regnade det : ) Har en solig dag i veckan lyckats komma ihåg kameran på en promenad, och eftersom jag tycker att jag har den absolut finaste hunden i världen, så kommer nya bilder på min älskling här!



 



Visst är han väl snygg?

Själv har jag haft galet med träningsvärk i låren i tre dagar, i måndags var det värst. Tog mig två försök att bara komma upp ut sängen. Sedan har jag vacklat omkring som en trasdocka, mina knän har bara vikit sig under mig lite då och då. Intensiv spinning plus kampsportsträning med bror min visade sig vara lite för mycket på en gång for träningsnybörjaren Lena...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0